31 Mars 2011

Hej på er!!
Jag blev inte borta så länge för jag insåg hur kul det var att sitta och skriva!
Imorse vaknade jag 05.40 så jag skulle kunna gå upp och titta på stylistena och göra min läxa. Idag när jag vaknade så var det en riktig torsdag för igår vaknade jag och trodde att det var torsdag tills jag stod i skolan... Jag tyckte även att det var lite konstigt att sista avsnittet av stylisterna inte hade kommit ut..
Idag är det en exremt lång dag men det är bara att bita ihop för vi ska spela pigis, ha slöjd och ja det var nog det roligaste.. Efter skolan så ska jag vara med en kompis som jag inte har varit med någon gång tidigare så det ska bli jättkul!
Ha en jättebra dag men nu måste jag till skolan!
Hej då♥
Färgkod:Rosa

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0