28 Mars 2011

Hej god morgon på er!!
Sitter här hemma och fryser! Att jag aldrig få bli frisk?!?! Min feber steg under morgonen och jag mål illa också...
Igår kväll så trodde jag att jag skaúlle flyga iväg när jag låg i sängen. Det var som 100000 myror som sprang omkring där inne, överallt!! Det kliade, sved, brännde och känndes iskallt på samma gång. Jag fick nästan panik sen när det väl hade slutat så blev jag glad och bara låg och log. Men det var precis som det där cirkeln i "I rymden finns inga känslor" Men efter någon minut så skulle jag titta på vad klockan var på min telefon, men det är trasig och då blev jag ledsen över att jag hade varit så klantig och tappat den...
Nu ska jag krypa ned i soffan, hämta täcket, skära upp en apelsin och sätta på filmen Up. Sist när jag såg den grät jag floder...
Ha en bra dag!

Har en överraskning som jag hoppas att ni kommer att gilla!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0