26 Mars 2011

God morgon!
Kvällen igår var långtråkig. Glassen smakade äckligt för chokladglass är det värsta jag vet! Det var inga bra saker på tv förutom Big Brother som var kl 22.00. Jag tittade inte på filmen Letters to Juliet och jag somnade tittandes på Ullared på mobilen....
Vilken bra fredagskväll!
Men idag så ska jag gå på stan för att shoppa och äta glass med mamma! Mamma+ett fint kort=en superbra kombination! Jag har redan tittat ut vad jag ska köpa...
Sen senare i eftermiddag så ska jag ut och springa och ikväll så ska jag kanske på på bio! Men först så ska jag baka kladdkaka (och jag har ingen aning varför..) i make money!!
Ha en bra dag!

Medelanden♥
Postat av: bellarittfeldt

sv : tack , du med ! :)

2011-03-26 @ 10:30:28
URL: http://iisabellerittfeldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0