23 Mars 2011

God morgon!!
Har nyss vaknat vilket är ganska sent för att mig som går upp kl 05.40 och inte 06.45...
Vi håller på att sminka oss och klä oss och göra oss snygga!,haha. Det var en underbar känsla att inte vakna upp i mitt rum för det är så ljust och kallt(i färgerna) så Moas rum är mycket mysigare.
Jag hade världens bästa dröm inatt då jag blev stylist assistent åt Jonas Hallberg och jag var den bästa, såklart... Sen så blev han så gammal och sen så tog hans liv slut och då fick jag alla hans solglasögon!! Det var då ca 150 par!
Dessutom fick jag ta över alla hans klienter som han brukar styla. Det var lite sorgligt att detta inte var verklighet.
Nu ska jag äta frukost ses senare, kram!
Tumblr_li2d14wpbm1qe9pwxo1_500_large
Tumblr_ligqng2hrz1qaefeto1_500_large

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0