20e Mars 2011

God morgon!
Idag är det en såndär härlig dag till med sol och kvittrande fåglar. Har suttit i mitt solfönster i mitt rum och njutigt av kladdkaka som blev kvar från igår, frödingekladdkaka bara smälter i munnen.
Jag ska fixa mitt yttre om en stund och göra mig tillräckligt fin för att ta en låång promenad och gå så långt som jag orkar.
Igår när jag och mamma var i stan så stod det en massa LYX bilar utanför karlstads lite lyxigare hotell. Det var Porche (cayenne och panamera), Ferarri och Lamborghini. Kändisar i stan?? Men när vi kom hem så kom vi på att det var ju MMA galan senare på kvällen. Även att det stod biffiga lite mörkare killar utanför gjorde den förklaringen närmre sanning.
Jag får feber lite då och då nyss så hade jag ganska hög feber sen går det ned och sen går det upp igen osv. Det är lite konstigt men jag håller på att få mer tänder bak i munnen.
Ha en bra dag, idag orkar jag inte sitta framför datorn när det är så vackert ute. Men räkn med mer updatering ikväll då det säkert blir kallare.
Kram♥
min nya favorit!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0