The ring is a problem!!!


Hej hej!!
Är nu hemma från skolan och det var lika tråkig som vanligt...
Maten smakade äckligt, man var trött och lärarna var jobbiga.

Idag så tog jag min ring, jag satte den på mitt finger och sedan satt den där!! jag fick inte av mig den. Men desto mer jag drog desto mer svullnade mitt finger upp. Men sen så satte jag den på den andra handen. Gissa vad som hände?? den fastnade där med så nu har jag en ring på mitt finger!! Jag gick hem från skolan utan vantar för mitt finger skulle bil mindre, tagit diskmedel så den ska glida av och har dragit som en galning för att få av den. Men inget funkade ju!?!
Jag som ska iväg på träning sen också...
Det var lite om min dag, så nu ska jag ta lite att äta, hej då! ses♥

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0