Det här kan vara början på

Sorry för den halv dåliga uppdateringen idag! har haft mycket att göra idag.
Imorgon SKA jag upp kl 7 om jag så ska dra mig upp i ögonlocken eller om jag ska hoppa ut i snön i pyjamas för att bli piggare. 
Frågan är ju: kommer jag att lyckas?? det får ni veta imorrn!!

Jag har verkligen ett matberoende som blir värre under dagen. Orkar knappt äta någon frukost/ingen alls, lunch äts vid kl 3, mellanmål på mackor muffins och annat gott och sen kvällsmat och efter det blir det macka efter macka.
Sen slutar det med att jag är spyfärdig....

Ska verkligen försöka att sova/ligga ner bädad i sängen kl 22:00 altså om 15 min .
Så jag orkar att gå upp tidigt och att jag kan gå ut och gå på morgonen.
God natt!!♥

Kirsty2_large
Det har ju typ snöat 15 cm idag!! extra bra träning....

Medelanden♥
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3k

följ mig på bloglovin<3 sov sött=) KrAmSiSaR <3

2011-01-04 @ 23:01:02
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0