24 Januari 2011

God morgon!! har alla sovit gott??
Jag sov inte så gott för jag spelade på mobilen till kl alldeles för sent. Det känns lite zombie varning över mig just nu.
Skolan börjar vid halv 10 så egentligen hade jag sovmorgon.
Men klockan ställdes på kl 6 och mina ben lyftes ur sängen vid kl 7 lite snyggt.
Det går super trögt att skriva för det hurts i tummen så jag håller på att bli galen, den är typ blå och stor...

Ska kila ner till köket för att äta frukost (havregrynsgröt och äpple) sen blir det bara att fixa sig iordning för skolan.
Jag har ett litet projekt på gång och det känns super kul!!
Ha en bra dag!!
Blev lite kär i den där tunikan fast i kornblått..

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0