Elektrisk

Hej på er!
Efter att ha kört ut mitt ute i skogen och bara ha litat på iPhone gps så var vi en mil åt fel håll.... Hörrni kolla på eniro ist för "kartor", hehe. Jag blev förälskad i snowboardbootsen, varma och sköna och min bräda är snygg också. Sedan bakade jag Scones med grahamsmjöl för att få den lite nyttigare.

Dom blev supergda och saftiga. Men ni kommer inte se någon bild på dem, tyvärr. Så går det när man ska hämta kameran när man är tillbaka 2 min senare så sitter de där med pålägg och allt på mackorna...
Imorgon är det skola som vanligt och jag är taggad till 1000 och fylld med glad energi!!, men jag har ingen aning varför.
Det blev en timmes promenad med en kompis och det slutade att vi satt på rumpan och försökte ta oss ner för backen men det gick inte... Visar en vacker bild som jag tog imorgon bitti.
Kram!
Åh den här låten är så bra!! Den var inte så bra när jag hörde den på tv, men här låter hon mycket bättre!!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0