Orange

Hej hej!

Sitter nu hemma hos Emma med godispåsen i högsta hugg! Choklas, gelegodisar och chips! Vi har fotat hela kvällen. Men nu så chillar vi till 100%. Innan jag skulle åka hemifrån så fick jag separations ångest katten vi har passat hela veckan ska åka hem! Jag körde in näsan i pälsen och blundade, jag tror att jag är kär! Jag vill ha en katt tänk alla vackra bilder man kan ta och alla mysiga stundet och hemska sår man kommer ha på armarna... haha.  Jag ska sova hos Emma inatt så jag uppdateralite mindre imorgon och min pappa åker ut och åker i vida världen kommer sakna honom.

Ha en trevlig lördagskväll! Kram!! E

Medelanden♥
Postat av: Anonym

Ring

2011-04-02 @ 22:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0