Fotopanik

Hej på er!
Det där med USA får man väll ta med en nypa salt, eller en hel.... Det var 100% false men 100% dreams. Det är typ det jag vill göra.
Skolan var helt okej idag men det är så synd att det ska vara så kallt för det är ju ändå april nu... Bara drygt 2 månader kvar tills det är sommarlov! Man kan längta sig galen på det.
Har fått en halv kris MIN KAMERA ÄR BORTA!! Jag har panik där finns mina härliga bilder och min outfit för 3 dagar.. Det här får bli mitt första inlägg utan bild eller så får jag copy en härlig bild från någon annans outfit... Känns lite elakt.
Nu så ska jag äta frukost/lunch/mellanmål har nästan inte ätit något på hela dagen, en mums mums och en tomat skiva. t. Omm en stund så bär det av mot mormor, löpturen struntar jag i och sätter mig i soffan med några mackor
Ha det så bra!
pliserad kjol, high heels, ljus väska och en härlig väska..

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0