6 April 2011

Hej på er!
Har slappat som en liten soffpotatis hela morgnen! Tryckt i mig en massa rostade mackor med skinka på och drunkit mango juice!! Just nu så äter jag som en häst det är tom så min mamma nästan tappade hakan, haha... Imorgon så är det nog dags för mig att piska mig iväg till skolan för nu mår jag bättre än vad jag gjorde igår och i måndags. Igår när de tog blodprov så mig så missade de blodådran och den gick sönder så det ser ut som ett gigantiskt blåmärke just nu!
Nu så ska jag ta tag i mitt rum som ser ut som ett bomb nedslag jag har gått in där bytt om och lämnat sakerna på golvet och gått ut så det ligger 1 m hög klädhög på golvet som bara samlar damm!
Ha det super bra!!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0