2 April 2011

God morgon! det är ju inte riktigt morgon nu då men ändå...

Kom hem för en stund sedan.  Jag kan säga att det var efterlängtat för jag trodde att katten skulle riva hela huset men det hade den inte gjort. Men den hade kissat på ett ställe, så nu luktar det umpa rumpa på övervåningen! Nyss så sprang den rakt in i väggen och frsökte att klättra upp för väggen, men det funkade inte.
Om en stund så kommer godisleveransen (mamma) jag har lite abstinens efter godis speciellt hela lördagen. Ibland får jag ideer om att endast äta godis på en hela vecka om man då skulle tröttna på godis eller om man skulle fortsätta att äta det....
KRAM
Är bara liiiiiiite avis på min pappa som har både en iPhone 4 och 3gs, det räcker väl med en??

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0