Top Model cycle 14

Det är så spännande vam som kommer vinna men jag tjuv kikade och såg att Krista komer att vinna men Reina har sådana fantastiska ögon och hon har på sig en fantastisk kjol på sig i utröstningen, en fjäderkjol.
Tog en timmes prommenad med Moa för att prata om allt möjligt.

Jag håller på att bli galen för jag ken inte gå normalt för det gör så jäkla ont i rumpan, det ser säkert ut som om jag har skitit på mig!! Det är bara att vänta på att det ska gå över.

Imorrn är det julavslutning och jag har nollkoll om vad jag ska ha på mig.
Men det löser väll sig, annars får man väll hoppa i OnePiecen glamour på hög nivå!! 

Såg nu att jag har fått Julbrev från USA från min släkting som ska komma till sommaren!!
Imorrn så kommer det bilder på rummet, jag orkkade inte att städa.

Med det så passar jag på att säga ; God Natt♥

den här söta renen vill jag ska pryda mitt rum
Tumblr_lbyvyyjh9o1qdgpa2o1_500_large


875361-11-1292780878680_large

Medelanden♥
Postat av: Sarah

vilken mysig blogg! :P

2010-12-20 @ 21:22:35
URL: http://ssarahbengtsson.blogg.se/
Postat av: Jane

Vilka fina bilder :) Jätte fin blogg också ^^

2010-12-20 @ 22:48:40
URL: http://jjjanes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0