Julfirande nr 2

Nu sitter jag här hos mormor och morfar och har det trevligt! Och jag är SUPER MÄTT efter 3 fikor och en lunch, åh jag tror jag inte orkar äta mer på ett bra tag.

Min förkylning går ju inte åt rätt håll det går spikrakt nedåt jag nyser och nyser och näsan rinner hela tiden.
Hur mycket (ursäkta!) snor finns det där inne?? eftersom det aldrig tar slut.
Ursäkta mig om jag stör när ni sitter med en bakelse i handen och får kväljningar av min vardag...haha.

Nu ska jag gå ner och sova lite till, sov i typ 2 timmar förut, vad snäll jag är.
Jag kommer dit kastar mig på soffan och somnar vilken social typ man är!

Det finns ju inga bilder på denna dator heller...

Ha det så bra!
 
6 år sedan!!! Rosanna jag och Emma...


Medelanden♥
Postat av: Linda

sv;: allt e bra med mig hur e läget med dig :D?

Fin bild ^^

2010-12-27 @ 10:26:59
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0