Dag 9- Min tro

Jag är kristen ,men inte direkt troende. Jag är döpt, men jag tycker det är ganska kul att gå till kyrkan som tex. jag ska på  "julotta" imorrn kl 7 på morgonen, men se mig inte som värsta nörden...
Men jag ska iaf konfrimera mig och det är nog efter det om jag vet om det är kul med kyrkan.
Efter alla gudstjänster och allt kyrkligt så har man nog tröttnat på det där.
Jag har förlorat två stycken denna höst som jag älskade ganska mycket oh jag kan inte gå in i en kyrka utan att tänka på begravningar....

Min tro till tomten försvann för LÄNGESEDAN!!! tyvärr så har jag varit tomte dom senste 6 åren och sist vi hade tomte på julafton när jag var 6 år så jag har inte direkt varit ett tomte fan (jag var ju även rädd för tomten, hehe)



Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0