Jag ser det snöar!?!

Hej hej!!
Nu är jag hemma igen! Jag trodde verkligen att våren var på väg men sen när jag fick se att det började att snöa så blev jag inte lika glad... Riktigt tråkigt för snön bara vräker ned och den stannar på backen så nu är allt vitt igen efter att vi hade börjat att få se gröna nyanser.
Nu ska jag hoppa i träningskläderna och gå på toa sen så blir det 7 km i löpspåret! Känner mig riktig hurtig så det är skönt att få börja träna igen. Men jag ska försöka att hålla mig på benen så jag inte halkar, är lite som bambi på ha is året om....
Jag hade riktigt kul idag med min vän Isabelle!
Hej då!! Ha det bra♥
DSC_1065.jpg

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0