Träning

Nu är sminket klar och jag ska klä mig sen är det bara att åka till skolan!! kom på att vi hade konditions och styrkepass idag!! jag var på träning och sen gjorde jag styrka i 50 min igår kväll!och idag har jag träningsvärk i hela kroppen.
Vi har en idrotts vikarie som jobbar på F&S och sist när vi hade ett F&S pass med henne som hon sa inte var så jobbigt. Men jag körde nästan stenhårt hela passet igenom och jag hade träningsvärk i en vecka efter! jobbigt ja...

Jag som hade tänkt att ha tunna tights idag men det är ju -8 ute.
Kram och ha en bra dag!!♥

Medelanden♥
Postat av: xx

Du kan väl bädda sängen innan du tar kort....:)

2011-01-14 @ 14:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0