Svimfärdig

Hej hej!! eller god morgon till er som nyss vaknat!

Träningen gick bra men jag var så trött så efter 45 minuters träning så såg jag lila prickar överallt och benen var som spaghetti!!
Jag hade ingen aning om vad jag gjorde dessutom så jag ut som en rödblå zombie var av min färg i ansiktet..
Nyss tog jag en kall dusch som var välbehövlig. Nu ska jag ta tag i mitt stökiga rum för min kompis Emma kommer sedan och just nu ser det ut som ett bombnedslag!
Det känns lite weird att vara uppe så tidigt på en söndag men det är skönare än vad man tror att träna på morgonen.

Filmen (The little Focker) var riktigt bra och rolig. Känner för att gå och se den på bio men superbra ljud och stor bild.
Nu ska jag fixa och sedan blir det att käka lunch.
Ses!♥

www.moaaw.devote.se klicka så  får ni se restan av bilderna från våran photoshoot..

Medelanden♥
Postat av: moa<3

hehe johanna det är http://moaaw.devote.se <3

2011-01-30 @ 11:18:24
URL: http://moaaw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0