Singing in the rain

Hej
Är nu hemma från skolan och är helt slut i hela kroppen.
Jag hade en sådär skön känsla i hela kroppen att det var fredag idag.
Men så är det inte, tyvärr.. Men imorrn är det!!
Dagen i skolan var riktigt kul och det var 9 st sjuka i vår klass! så det var lugnt och tyst, eller inte direkt. Dom flesta lektionerna gick åt till att prata.
Idag är det Förintelsens minnesdag för den här dagen släpptes alla fångarna från Auswich. Vi fick gå och se bilder där ifrån och dom var riktigt vidriga!
Vi åkte skridskor idag också, och inlägget nedan så ser ni hur jag jag ut!

Nu måste jag äta och sedan ska jag åka iväg på träning. Är helt slut och har ont i min tumme, så vi får se hur det går..
Hej då och ha det bra!♥

Medelanden♥
Postat av: Hannah

Din blogg är riktigt bra ! Sjukt fin är du också :)

2011-01-27 @ 16:23:22
URL: http://hannahhamberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0