New Moon

Är helt slut i hela kroppen efter träningen och shoppingturen så jag har bänkat mig i soffan för att titta på film.
När man är som tröttast så är det ju fullmåne ute då brukar jag inte kunna sova en blund på hela natten.
Någon mer som har samma problem??

Längtar tills imorrn då jag ska vara med en kompis som jag inte varit med någon gång och vi slutar kl 2.
Graderna börjar krypa ner så man håller på att frysa ihjäl när man går ut iallafall när man har tights på sig.
Det var ju riktigt slaskigt igår och nu när det är minus så är jag hela ön som en skridsko bana och självklart så trillade jag 4 gånger på 500 m!! och det känns i min rumpa och jag tror inte att jag har någon svanskota kvar.
Nu ska jag plugga på min eng och franska läxa.
God Natt!! ♥


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0