Dag 25- Mitt första djur

Jag har haft många djur!! fast bara en som jag ÄLSKADE.
Jag har haft en mask, en groda, en fisk, Vandrande pinnar (usch! dom rymde hela tiden!! man kunde hitta dom överallt typ) och en kanin.
Min kanin hade jag i 5 år. Som hette plutt, plutten, pluttis, kanin, pluttefina och djävulskaninen. Kärt djur har många namn..
Den var väldigt speciell den bet typ alla och min granne som passade den när vi var borta bet den så kanien fick smeknamnet " monsterkaninen" och mina vänner trodde att den hade rabies!
Den har nog varit och nafsat på alla som har stoppat in handen i buren,haha.
det här är dom sista bilderna på kaninen R.I.P † 11/9

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0