Dag 20- Den här månaden ska jag

Den här månaden och februari ska jag:
  • Träna mer!!!
  • Inte äta en godisbit mer!!
  • Läsa ut Breakfast at Tiffany's.
  • Få ännu fler besökare på bloggen.
  • Planera min fest
  • Shoppa mer!! saker som jag behöver och av vårmodet (Någon mer än jag som tröttnat på rean???)
  • Ta tag i min smyckes tillverkning.
  • Få en fast mage och rompahh
  • Tjata på mamma och pappa så jag kanske får en Iphone i födelsedagspresent. Men jag vill ju ha en Tv, en 1,20 säng, en stoor spegel och en resa till Stockholm för att handla Vintage!!
  • Städa mer så mitt rum inte ser ut som ett bombnedslag.. 
En glad Johanna i STOCKHOLM!!ser ni? rean förföljer mig!!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0