Äntligen

Hej hej!!
Nu är jag hemma igen efter en tur till min mormor och morfar som bor 10 mil här ifrån. Det där med godisförbudet gick inte så bra. 400g choklad på 2 dagar är helt sjukt!!!!!

 Men chips,dipp och läsk har jag hållt mig borta ifrån. Eller 1 dl har jag druckit och det var igår då jag råkade att äta 2 jappapenios.
Det var riktigt stark!!! och det enda som jag kunde kasta i munnen för att släcka branden var shampis..

Men nu sitter jag hemma på mitt rum som är riktigt stökigt. Jag har planer på att gå ut och gå en lång stund på det viset så håller jag mig borta från skålen med godis och chips i, riktigt smart va??

Köpte ett par tajts och 2 st kort som jag visar senare!
Hej då och ha en bra söndag!♥


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0