28 Januari 2011

Gog morgon på er!!
Nu sitter jag hemma under mitt täcke och mår inte så bra. Sov nästan inte en blund inatt för för jag hade/har ont i huvudet och i halsen, mår illa och är skakis...
Även om jag inte är i skolan så måste jag plugga ändå, vi har prov snart engelska, franska, so och matte.... och det känns ju "jättekul".
Hade tänkt mig att titta på filmen Troja för att få inspiration till so:n och jag har för mig att den filmen är ganska bra. Jag har varit där dom spelade in filmen och jag var där nästan samtidigt som dom spelade in den.
Nu ska jag gå ner och försöka att få i mig frukost.
Update: Jag har drabbats av magkatarr det kännsju som om någon sticker in knivar i maagen!..
en kråka som jag fotade på vägen hem från skolan

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0