20 Januari 2011

God morgon!! sovit gott??
Jag vet inte vad jag ska göra för jag mår "hyfsat" bra men då är frågan om jag kommer orka en stund i skolan och då måste jag gå hela vägen hem. Det gjorde jag igår och det tog 45 min!!! jag var helt slut när jag kom hem.
Jag vet inte vad jag ska göra...Ska jag gå till skolan eller inte??
Jag sov till halv sju idag alltså en timme längre än vanligt för jag ställde inte alarmet och jag tror att jag kommer vara klar med hästlängder.
Ska försöka att få i mig frukost men det är inte det lättaste när man mår illa..
Kram och ha en bra dag!!
fashionsquad_firenze002s
Bilden är lånad från http://www.fashionsquad.com/

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0