14 Januari 2011

God morgon!! har alla sovit gott??
Jag vaknade 6:40 när jag skulle vakna 6.45 och jag har inga påsar under ögonen!! jag som trodde att jag var född med påsar under ögonen, lycklig.
Blogg.se skulle ha ett driftstopp kl 6 så det blev perfekt att jag han göra ett kort inlägg.
Idag så ska jag va i skolan men efter skolan så ska vi åka och fixa en snowboard till mig, har stått på en i Sälen för typ 4 år sedan och det slutade inte illa för mig. Min kompis bröt armen då...
Idag när vi ändå fixar den så äntligen äntligen!! så ska vi åka och köpa kameran!!!!! Vet inte hur många gånger jag har skrivit att jag ska åka och köpa den, men det har alltid blivit något .....
en bild från när jag fotade med Moa

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0