97's

Är hemma efter en dag på Maxi på Bergvik.
Vi fick tyvärr inte stanna kvar oc shoppa utan pengar. Vi fick smaka på jättegoda lussebullar (årets första) sen fick vi korv med bröd, som smakade mindre bra.
Tog min tunna jacka och pannband idag och det ångrar jag!!
Mina tår var som frusna prinskorvar, i mitt hår blåste det så mcket så det ser ut som om jag her affrokrull!!haha.
Hela jag är som en isglass.
Men jag ska gå till macken och hämta ett paket!!! och köpa Sofis Mode!!

Igår sommnade jag med boken på magen igen!! när jag började att läsa så var kl runt 9 och kl var 11 när jag sommnade, tror jag??
Den är så otroligt spännande, någon som har läst den??
Kram
Tumblr_l41b9wcvhv1qbggkpo1_400_large

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0