No Lanvin till mig :( Men jag är ganska glad ändå

Efter en innebandy träning är benen helt slut. Ögonen svider och näsan rinner men det är alltid lika kul att träna för vårat lag är det bästa.

Jag är mycket ledsen, jag fick inte den tröjan jag ville ha (i julklapp) att jag inte bara "råkade" försova mig imorse.
Jag är helt enkelt för snäll och jag är en pluggis som inte skolkar.

Dagens sista timmar ska jag läsa i Elsas Värld, gud vad bra den är vill inte sluta läsa.
Somnade med boken på magen igår,hehe.

Tillbaka till modet:
Äntligen är julaftonoutfiten klar och även nyårsoutfiten klar nu återstår det att gå till affären och köpa sakerna.
Temat är: Svart, metallic och sammet.

 Imorgon ska klass 7D åka till ICA Maxi på studiebesök, hoppas vi får smaka godis!!
Bergivik köpcenter ligger ju vägg i vägg, att man inte får stanna och bränna lite pengar.

God natt, puss & kram ses och hörs imorrn!♥

Bara för jag ÄLSKAR sommaren



Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0