Another strange night

God natt!!
Lade en ansiktsmask. Köpte en ny på flgplatsen och jag var allergisk mot den så det kliar och mitt ansikte är rött.
Målade naglarna igen och  jag duschade bara för det var ju top model 14 idag!!
Ska försöka somna innan 10 idag jag försöker sova mig frisk.
Har testat ett pulver som är bra!! som heter MSM som innehåller en sak som gör så att hudens celler produkserar mer celler.
Så om man har eksem, akne eller ledproblem så blir det mycket bättre.
God natt igen!♥
Mina ögon går i kors hela tiden så det är nog dags att lägga sig.
 Tumblr_lbb8kowr1c1qdg0u7o1_500_large
Har funderat länge på att ha en klänning på väggen och det ser riktigt okej ut!!
Blancospecial14_large

Medelanden♥
Postat av: Ida

fin bild och fin klänning :)

2010-11-15 @ 23:54:36
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0