Träning

Cyklade till affären istället för jag gick typ 100 m och hade redan frusit rumpan av mig. Så jag gick hem igen och cyklade.
Jag tappade känseln i fingrarna och i låren. Läpparna frös och näsan fylldes av frost.
Jag fick min kära tidning efter mycket besvär så jag gav mig en chokladbit i belöning.
Ska på träning och dit ska jag cykla, Jag orkar inte!!!hahah.
Franska sitter kvar i huvudet och jag går och rabblar omedvetet oregelbundna verb.
j'ai, tu as, elle a, il a...........

Nu måste jag ta och gå från datorn och åka på träning...

jag är "jätte" glad.......

Medelanden♥
Postat av: Emma

Fin header du har :)

2010-12-07 @ 18:08:12
URL: http://tjejenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0