Sooo boaring

Usch mår inte alls bra!!!
Har städat min garderob och har typ slängt allt förutom det nya.
Det känns som om man slänger bort kompisar när man
slänger älskade plagg som har blivit för små eller för korta.

Mitt rum håller på att bli överfyllt av onödiga prylar
och jag funderar på att strunta i
Toaletten och göra en Walk in closet istället.

Det är så många tankar som flyger omkring där inne.
Det blev för mcket så jag tog en timmes promenad för andra gången idag.
Tårarna kunde inte sluta att rinna ner för kinderna.
För att göra humöret bättre så bakade jag muffins men dom blev SVARTA, faaan.
Ska titta på Tv och sova och försöka att vakna på rätt sida sen.
Tumblr_lc4eh35dkw1qdhwlwo1_500_large

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0