Nu var denna vecka slut!!


Salut!!
Ännu en dag i skolan som tur var så är det ju fredag idag.
Orkade inte en minut till i skolan.
Först tittade vi på Bröllopsfotografen på sv
sen hade vi avslappning på musiken och sen var jag riktigt trött.
Så jag somnade nästan på SO:n, när man är helt slut och
ser på film i ett kolsvart klassrum så svider det i ögonen
och nacken orkar ej bära upp huvudet.


Väntar på att Moa ska komma och sen ska vi på träning.
Vet ej hur jag ska orka men får väll hålla ut en stund till.

Jag och Johanna satt och tittade på film till kl var 1 och sen skulle vi upp halv 7 men vi kom ej upp för ens kl 8 och vi började 08:45!!
Det kanske blev liite stressigt......
Ska fixa nått att äta nu för magen kurrar. 


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0