I go alone in the city

Det blev som jag trodde.
Jag åkte in till stan själv och gick där en stund och kom hem med 3 saker som jag tittat på länge. Jag såg även jätte många saker som var super snygga (som vanligt) trodde ett tag att mitt shopping intresse försvunnit..
Men det blev nog tvärt om...hahah.

Snart är det ju jul, och jag väljer att bara köpa kläder till mig själv innan jul.
Då blir det ju inga pengar kvar till julklappar, snart får väll jag sitta och limma ihop makaroner
eller baka något, eller ge massage (är ju proffs på det!!!? eller nja jag river nog bara den som jag masserar med mina naglar.
Annars får väll jag köpa allt på Lagerhouse!! Super bra saker till ett super bra pris.

När jag hoppade på bussen så var det fel buss, tittade inte så nogrant på vilken buss det var...
Hoppade över träningen för jag har så ont i hela kroppen och har ont i halsen och i huvudet och mår illa.

Visar sakerna jag köpte senare!
Bye♥


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0