Dag 15- Mina framtids drömmar

Jag har så otroligt många drömmar som jag vill fullfölja men någon som alltid sitter i bakhuvudet är MODE.

Jag skule inte kunna tänka mig att jobba utan att få göra något med kläder eller foto.
Men bara om man blir en fashionfotograf.
Att extraknäcka som DJ eller butiksbiträde i en vintagebutik på söder.

Modell, fotograf, designer eller personlig assistent till någon som har samma position som Anna Wintour det är nog det står mellan, it's the dream.

Men med dessa drömmar kan man inte bo kvar här i värmland eller i skoghall.
Det är Stockholm, New York, Milano eller Paris som gäller, tycker jag.

Jag har alltid höga krav på mig själv och allt ska vara perfekt inte ett minsta lilla fel.
Som när jag var liten, jag klädde mig själv,
när jag var 4 år så gick jag alltid i dom där plastklackskorna som följde med i "prinsess paket"
jag var fast besluten vilken tapet jag skulle ha (jag kommer ihåg det mycket väl)
jag skulle ha en bolibompa bård och när mamma frågade mig vilken färg jag skulle ha på tapeten så sade jag:
Dom ska vara orangea för drakens ballong är det och det måste "matcha".

När jag börjar på gymnasiet vill jag gå på college i L.A eller i Miami.

Ja det här var mitt liv, mitt drömliv.






Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0