31 December 2010 Nyårsafton!!!!

Good morning!!
Det är helt otroligt att det är 2011 imorgon.
Det här året har gått så jäkla fort först var det vinter, sen var det sommar, sen började skolan och sen var det jul.
Jag har tränat och tränat och tränat nästan hela året och i oktober blev jag en slappare.
Vi började 7:an vilket var jätte pirrigt tills man låste cykeln på skolan.
Och min älskling dog altså min kanin.
Tiden har flygit iväg.

Jag tror inte att jag hinner byta klänningen i stan och det inte är så bra....
Annars så får väll jag åka själv men det vill jag inte.
Har så mycket att göra idag jag måste städa, duscha och fixa det mesta som mamma ber mig om att göra.
Klockan 1 kommer ju tjejorna och då ska allt vara klart. 

Jag ska leta efter min kamera och slänga ut sakerna som jag köpte igår och sedan kommer nyårslöftena!!!
 Ha det så bra
 


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0