19 december 2010

Foto:
God morgon eller vad man nu ska säga.
Vi såg på Remember me och Epic Movie igår och satt uppe till kl 3. Jag förstår inte att jag har blivit så kvällstrött!! Usch det är inte bra jag hållde på att somna/jag sov när vi såg på film.

Nu har M åkt hem för hon skulle bort. Vi skulle filma och göra den där saken
men vi sa att vi gör det när vi sett på film så det blev ej något med det....

Är så sjukt trött så jag ska börja läsa Breakfast at Tiffany's och sedan ta en prommenad i snökaoset, snöflingorna faller ej ned utan flyger från höger till vänster.
Idag ska jag väll ta itu med vad jag ska köpa för några julklappar.
Kram

Vilket outfit, vilken make-up!!!! it's a dream...

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0