167 cm ------> 168,9 cm

Hej hej!!
En vanlig dag i skolan eller nästan....
Det var riktigt kul. Vi hade boxning på gympan och fan vad kul det var. Det är en sån där sport som inte direkt är bra för sånna som går i höga klacka och inte vill att deras naglar ska gå av.
Men shit vad kul, jobbigt och man blev sugen på att fortsätta att sparka vilt. Men det kan man inte göra
(förlåt för att jag dig på armen!!) hehe.
Sen skulle jag till skolsköterskan på sån där hälsokontroll och jag hade växt en cm till!!Hoppas jag kommer bli 170 cm lång.
Ska sova hos Elina i natt och vi ska ha det riktigt mysigt.
Men först: BAKA KLADDKAKA!!

eller hur ser den riktigt god ut??!!


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0