Varv efter varv

Har lagt mig i soffan för att få högsta mysfaktor framför tv'n. Har legat där hela dagen, igen. Kvällen har bestått av godis, godis och mat, ingen kissie diet här.......
Bilden förklarar ganska mycket.
En snowboard+en uppkörd backe med massa drivor av snö+ en sur Johanna= ingen bra kombinatiton. Jag skulle svänga precis som vanligt från att köra med ryggen mot backen till att vända så jag körde med magen framåt precis där så låg det en snödriva! Jag fastnade i snödrivan och gjorde en bakåtvolt samtidigt som jag satte mig ned på marken på min hand...
Det gör ont men jag överlever, det kan vara en liiten liiten spricka eller en stukad handled...
Ha en trevlig helg! Nu ska det tittas på American pie!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0