Je suis mauvais en français

Hej
Hittade dessa bilder som får mig att vilja ha sommar nu nu nu!! (nedanför)
Har nyss ätit och ska hoppa ner i duschen och göra mig fräsch tills imorgon! Förut när jag skulle mata fåglarna (för jag fick lust att göra det) utan för huset för fåglarna såg hungriga ut. Helt plötsligt så kom det en ORM!! Jag tror jag hoppade en meter upp i luften och skrek! Nu så förväntar man sig ju inte att det ska komma ormar runt benen...
Måste plugga till min franska tills imorgon och det kommer inte att gå bra...
Ha en bra kväll och god natt! Idag har jag tänkt att släcka nattlampa kl 21.00 så jag är pigg imorgon!
Kram!♥


Medelanden♥
Postat av: fotografen

duktig fotograf man är då!<3

2011-03-17 @ 20:56:03
URL: http://moaaw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0