It's good to be home

Hej
Kastade mig just in genom dörren. Skolan slutade kl 12.10 idag vilket är toppen!!! Ska åka in till stan för att fixa bikinitrosorna, skinnjackan, en bok och sedan ska jag ta en fika. Är sugen på att shoppa vintage men det finns ingen bra vintage eller secondhand butik här med fräscha kläder.
Tänk om man hade en egen vintage butik då man kunde ta kläder från butiken om man fick in riktiga dyrgripar... dreams..hah.
Ska ta en tallrik med äppelbitar och kanel innan jag åker för lunchen idag var den bästsa på riktigt länge!! Det var pannkakor jag som inte tål vanliga pannkakor får hemmagjorda pannkakoe utan gluten,laktos och ägg så de är mycket nyttigare än vanliga...
Hej då! blir att skynda för bussen går 13:15...
Tumblr_lhgdcfbxmk1qaplylo1_500_large

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0