It's almost my dream

Hej hej!!
Har nyss kommit hem från stan.  Jag var där med Moa och vi hade riktigt kul.  Jag fick med mig 2 st saker hem som ska invigas redan imorgon, men det skulle nog ha blivit mer om mer.
Men mina pengar ligger i min plånbok som ligger i mammas bil. I min plånbok så låg ju även mitt busskort så jag fik dra en fin vit lögn att min mobil hade tagit slut på batteri för att kunna komma in till stan.
Imorse så var jag som ett stort yrväder som flög omkring här hemma. Halva min garerob ligger numera på golvet och sängkläderna också. Allt var borta konstigt nog... Johanna i ett nötskal!
Nu ska jag stressa iväg på min träning, kram!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0