I'm back!

Hej på er!!!
Nu har jag äntligen fixat ett nätverk!! är superglad! så nu kan jag uppdatera till max men roliga bilder med mera.
Har kört i backen sedan kl 9 imorse men både skidor och snowboard. Det är som en dröm att åka mär det är nypistat och solen skiner, men idag har det varit dimmigt hela dagen så man har knappt sett något. Men det gick bra att åka snowboard iaf för jag körde hela backen på första försöket (fast jag vill inte erkänna att det är en blåbacke...haha, men jag har lite svårt att stanna så ja är rädd för att köra öven en liten knatte.
Vi släpper på rejält och tar i hela dagarna men idag så slutade det slutade med ett litet besök till sjukhuset, det var inte jag...
Ha det så bra!

Medelanden♥
Postat av: linh to phuong

söt bild på dig!

allt bra idag? kram.

2011-03-01 @ 18:57:09
URL: http://madebylinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0