Home sweet home

Hej nu är jag hemma!!
Jag har längtat hem ända sedan i torsdags morse, så det var riktigt skönt att få kliva in genom dörrarna och känna doften av hus. Jag somnade när vi åkte där ifrån och vaknade hemma, skönt! Att åka bil är så tråkigt om det inte är i något fint land....
Det är ju inte bara bra saker av att vara hemma, allt måste ju packas upp... Det har tagit mig 1 timme att plocka upp och vika in sakerna ur den lilla väskan, ah har den som är dubbelt så stor kvar....
Har tänkt mig att åka till stan och fixa mina bikini byxor för jag kan ej använda dem. Tjejen i kassan tog ej bortlarmet...
Höjden av klantighet! larmbrickan går ej att få bort. Först så trodde jag att hon i kassan inte såg trosorna men de var med på kvittot, konstigt iaf..
Ha en bra söndag!home sweet home
perfekt city outfit!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0