Fetisdag

Jag kommer aldrig att växa ifrån fetisdagen dagen då alla blir feta, haha. Humor på sandlådenivå....
Det ska firas idag med semlor och våfflor våran supergoda familjetradition.
Jag fick tag på en sak på stan som jag ångrar att jag köpte, jag skulle ha köpt en klänning istället eller jag vet inte.
Det är en jobbig känsla när man vill ha massor men det man måste ha räcker inte till... Men jag la undan 2 st plagg som ska köpas imorgon för jag glömde the money...

Ska kila iväg en stund och titta på tjejerna som ska spela innebandy! Jag har missat 10 st träningar! helt sjukt...

Ha det så bra!

gott! men grädden sakar inte så bra

Medelanden♥
Postat av: Anonym

Hej! :) var gärna med i min veckans blogg tävling denna vecka. (Anmäl dig i senaste inlägget på min blogg)



Hoppas jag inte störde!

2011-03-08 @ 17:20:42
URL: http://nicolinaloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0