Fel sida..

Den här bilden är häftig tycker jag för man ser inte slutet av backen, det var en otroligt tjock dimma så man såg knappt 5 m framåt.
Idag vaknade jag på fel sida! Först så var jag trött så jag låg i soffan fram till kl 13, sen så begav jag mig ut i backen men allt gick fel, fel och fel. Pjäxorna är förstora, skidorna är för långa, hjälmen är förstor och ful och mina skidglasögon gick sönder. Vad mer kan gå fel?!?! Hahah, en riktig skitdag det är till och med så jag helst skulle vilja ligga i sängen hela dagen.
Imorgon så ska jag upp! Då ska allt vara bra! Men jag har hemlängtan så det står härligt till, Jag vill hem!
Jag längtar nog inte hem utan mest till shoppingen för här finns det bara underställ, hjälmar, skid;  solglasögon och mat.
Vill shoppa och träna i gymmet!!
Ha det så bra!! nu ska jag slänga i mig lite mat och sedan blir det en promenad♥

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0