Energyfinal


Har haft en grym kväll tillsammans med tjejerna. Jag ock Johanna fotade en stund sen gick vi hem till frida och där satt jag Johanna, Emma och frida och snackade i hennes rum som var det mysigaste och finaste rum jag har sett! Stort, ljust, städat och perfekt för att fota i.
Enligt mig så är Frida värsta proffsfotorafen vilket hon är så checka in hennes blogg som hon skriver tillsammans med sin bästa vän. HÄÄÄÄR

Jag vill inte gå och lägga mig för jag vill sova länge imorgon så länge att man känner att man missat en stor del av dagen. Jag är en av de få som inte gillar att sova, usch. Ska tvätta bort allt smink och sen ska jag titta på film!
God natt!♥

Medelanden♥
Postat av: fridaaaa

men tack sötnos! vad glad jag blir verkligen! <3

2011-03-20 @ 21:58:48
URL: http://puzzel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0