En fot på jorden eller ingen

Hej på er!
Lite ledsen för den dåliga uppdateringen idag. Fick lite lätt panik när min dator slutade att fungera förut, den gick inte att starta och jag testade gång på gång. Men nu så fungerar den igen!
Jag och mamma bakade chokladbollar och de blev så goda, de var de bästa jag någonsin gjort!! Efter att jag hade fyllt min mage så åkte jag iväg på fotbollsträningen det gick skitdåligt men kul var det. Det är som om man glömmer allt på ett par veckor. När man sedan är tillbaka så måste man lära sig på nytt.
Nu sitter jag i mitt rum, nyduschad med ett varmt täcke som nyss kom ut ur torktumlaren!! Jag älskar värme, det gör så man kan slappna av och sedan så sover man bättre, enligt mig.
Ska göra mig i ordning och sedan ska det tittas på solsidan om jag inte somnar ståendes.... Är bara lite trött.
God natt!
(turkiet bild)
Har 3 st prov den här veckan men jag visste bara om 2 tills nyss och provet är imorgon!! KATASTROF!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0