Broken?

Hej hej!!
Har suttit och tittat på melodifestivalen och ätit godis! Har varit på sjukhuset idag för mamma tvingade iväg mig 16 mil, come on!
Imorse kl 10 så var vi i sjukstugan men de hade inte öppnat så då gick jag och mamma och tog en fika, chokladboll och varmchoklad.
Jag fick gips i sjukstugan sedan tog vi gondolen(liften) upp till toppen för där har vi våran stuga. Det var rena rama snöstormen ute så det yrde snö överallt och man kunde luta sig mot vinden utan att falla...  Jag, mamma och pappa åkte till Torsby för att röntga min arm. De bytte gips där.
Det var min dag, jag hoppas att ni har haft det bättre än mig idag.
Kram♥
min fina fiskbensfläta

Medelanden♥
Postat av: moa

det var var väl inte 16 mil?

svara gärna i ett inlägg, kommer glömma borta att jag har frågat annars, osv..

2011-03-07 @ 21:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0