9 Mars 2011- Kattspecial

God morgon!
När jag gick hem från innebandyn så såg jag en katt. Jag gick i 40 min och när jag ver hemma så var den fortfarande efter mig!! Jag lyfte ner den längst ned på sista trappsteget och sprang in men den följde med in!!
Den gick och lade sig i soffan och somnade, den var så söt!! Men vi lyfte ut katten och där satt hela natten och skrek.... Nu på morgonen så smet den in när mamma hämtade tidningen. Den gick hela vägen upp till mitt rum och hoppade upp i min säng.  Den är så söt men den är väldigt ryckig och instensiv så den har säkert ADHD....

Idag börjar skolan kl 10!!! Sovmorgon och en morgonpromenad för att lura bort katten.... Det sliter i hjärtat men troligtvis så är det någon som saknar katten..
Ha det så bra!♥
Ännu ett nummer av Sofis Mode jag har köpt varenda tidning i 3 år!! Det blir några tidningar efter ett tag..



Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0